Ok, nu känner jag mig..   5 comments

redo att göra ett avslut på denna blogg. Det finns inget mer att tillföra då Wiggen inte är kvar i livet och lusten att blogga är försvunnen.

Jag kanske startar en ny blogg i framtiden med ny hund men ännu har inte känslan av att skaffa en ny hund infunnit sig. Det känns som att allt det som hänt med Wiggen sög musten ur mig så jag nöjer mig med att ha Kalle (vita älghunden) till låns lite nu och då =)

För mig som drivit denna blogg har det varit en känslosam, lärorik, utvecklande, hysterisk, rolig, tråkig och helt underbar resa när jag läser igenom min blogg. Jag önskar att ni som läst även har fått er egen resa via min blogg.

See ya in cyberspace –  somewhere – someday

~~~~~~~~~~~~~~

Katrin

Postat mars 11, 2010 av glockiz i Hundträning

5 svar till “Ok, nu känner jag mig..

Prenumerera på kommentarer via RSS.

  1. Det har varit en ära att få följa bloggen dessa år i motgång och medgång.
    Hoppas du delger var din nya blogg dyker upp när du känner dig redo.
    Bamsekramisar

  2. Vad synd! Om du startar en ny blogg, så hoppas jag att jag kan få äran att även följa den! ha det så bra Katrin och Take care 🙂

  3. Förstår att du lägger ner iaf ett tag tills du får samla nya krafter.
    Hehe med grannar menade jag att vi ”bara” får 46mil emellan…runt hörnet du vet 🙂
    Du är mer är hjärtligt välkommen att hälsa på om du har vägarna förbi!

    • Haha ok – såg att jag skulle hamna i Sundsvall (?) Men 46 mil är ju ingenting! Har ju åkt 48 mil ( 24 mil enkel väg) för att hämta sonen varannan helg =)

      I morgon har jag ju min nya bil så då kommer det att gå undan i krokarna ;P

      Skulle vara kul med en resa =)

      • Slå en signal när som helst, du är hjärtligt välkommen!
        Skulle du komma förbi v.19-20 eller så finns det förhoppningsvis bäbbar som precis öppnat ögonen.
        Tel:0709-518018
        Hemnumret har jag inte fått ännu, kommer snart!

Kommentera

